nicolaib Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Ønsker å kjøpe 4 felger i 20" av typen "M5 Style Grey Polished" (Italy made) da jeg vurderer disse på min F10. Finner kun disse i 19" på finn.no.. Der var en annonse med 20", men disse var dessverre solgt. Finner de heller ikke på noen norske nettsider.. Må disse felgene importeres? Noen som har en nettside? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Søk etter Avantgarde M355, Avantgarde produserer en kopi som er noenlunde lik. Bestilte et slikt sett i 20" som vinterfelger til min F11, fra en selger i England via eBay. nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Hvordan var disse Avantgarde M355 felgene i kvalitet? Hvilken bredde anbefaler du på disse felgene + dekkbredde (sommer) for å få det finest mulig i hjulbuen på en F10? Var de ganske lik disse M5-felgene i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Hvordan var disse Avantgarde M355 felgene i kvalitet? Hvilken bredde anbefaler du på disse felgene + dekkbredde (sommer) for å få det finest mulig i hjulbuen på en F10? Var de ganske lik disse M5-felgene i virkeligheten? Synes kvaliteten er meget god tatt prisen i betraktning. Anbefaler 10.5" bak og 9" foran. Kjører 285/30 og 255/35 på mine vinterdekk, det vil være rett dimensjon også på sommeren. Har lagt ut noen bilder her så du kan se ved å trykke på linken: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=976995&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Ok, takker så meget! Veldig pen F11 du har ordna deg, forresten Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå