Gå til innhold

Felger til F10: 20" M5 Style Grey Polished

nicolaib
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe 4 felger i 20" av typen "M5 Style Grey Polished" (Italy made) da jeg vurderer disse på min F10.

Finner kun disse i 19" på finn.no.. Der var en annonse med 20", men disse var dessverre solgt.

Finner de heller ikke på noen norske nettsider.. Må disse felgene importeres? Noen som har en nettside?

Takker for alle svar!

post-56245-0-67006700-1408606651_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 months later...

Hvordan var disse Avantgarde M355 felgene i kvalitet? Hvilken bredde anbefaler du på disse felgene + dekkbredde (sommer) for å få det finest mulig i hjulbuen på en F10? Var de ganske lik disse M5-felgene i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var disse Avantgarde M355 felgene i kvalitet? Hvilken bredde anbefaler du på disse felgene + dekkbredde (sommer) for å få det finest mulig i hjulbuen på en F10? Var de ganske lik disse M5-felgene i virkeligheten?

Synes kvaliteten er meget god tatt prisen i betraktning. Anbefaler 10.5" bak og 9" foran. Kjører 285/30 og 255/35 på mine vinterdekk, det vil være rett dimensjon også på sommeren. Har lagt ut noen bilder her så du kan se ved å trykke på linken: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=976995&page=3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...