23732 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Du har ikke tilfeldigvis armlene i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Hvordan er venstre bakdør? forskjermene? list langs taket på høyre side? Bagasjerums matte? Gulvmatte? Tåkelysbyter? og luftekanal til bremser høyre side Har en grei bakdør, list langs tak (svart) grå matte til bagasjerom (veldig fin), plast matte til bagasjerom, tåkelysbryter Liten rustflekk på nederst på utsiden, men bra på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Du har ikke tilfeldigvis armlene i denne? Nei dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Hvilken diff står i denne? Brems? 188mm?Klarer ikke lese av hva som står på den nå, men den skal demonteres snar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Har en grei bakdør, list langs tak (svart) grå matte til bagasjerom (veldig fin), plast matte til bagasjerom, tåkelysbryter image.jpg Liten rustflekk på nederst på utsiden, men bra på innsiden image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Nice! Hva skal du evt. Ha for alt sammen inkl. Sparkepanelene, hvis du har det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Jeg har kun sparkepaneler i beige. Tja 1000kr for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Jeg har kun sparkepaneler i beige. Tja 1000kr for alt Ntjaa... beige... har du bakseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Hehe jeg vet, lakkeres da evt? Ja har grått baksete i stoff, mener det også er bra stand:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Hehe jeg vet, lakkeres da evt? Ja har grått baksete i stoff, mener det også er bra stand:)Hmmm.... jeg trenger en haug med deler.. kanskje jeg skulle tatt en tur og sett selv vansklig å huske alt, når bilen min står her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Pris for bakstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Hmmm.... jeg trenger en haug med deler.. kanskje jeg skulle tatt en tur og sett selv vansklig å huske alt, når bilen min står her Det er kanskje lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Pris for bakstilling? Du får gi meg et godt bud, hadde egentlig tenkt til å bruke den selv, men alt er tilsalgs for den rette sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
23732 Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvordan ser D-stolpe deskslene ut? Hele og fine? Og hva skulle du hatt for vinduene mellom C og D-stolpen? Er det elektriske vinduer på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Skal sjekke dette i morgen, har vært bortreist. Nei er ikke el vinduer på denne dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Sendt pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå