Gå til innhold

Hengerfeste 5 serie

Xtrack
 Share

Anbefalte innlegg

Har problem med at hengerfeste ikkje vil gå i lås i utvendig posisjon. Feste går ut og inn.

Var inne hos bmw for å få sjekka om det låg inn nokonnfeil koder. Dei kom fram til at motoren var defekt.

Dei ville ha den nette sum av kr 11000 pluss arbeid....

Er det nokon her som veit litt om desse festa, er det mulig å skifte kun motor? Synest det blir litt drøyt å betale 11000 kr for et nytt feste når eg kun trenger motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger endel tråder her inne om dette. Jeg mener på det var en her som skrudde alt i fillebiter, rengjorde, smurte alt godt opp og så monterte igjen. Etter det fungerte det helt fint.

Jeg tviler også på at det motoren så lenge det beveger seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg tatt ned hemgerfeste, og åpna for å sjå ka som er galt. Det ser ut som det er drevet ut fra motoren som er gåent. Det eg lurer på er om det er mulig å sende dette inn for å få det fikset eller om det er mulig å få tak i deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Tar opp igjen denne tråden, da jeg tror jeg har samme case som Xtrack. Motoren på mitt hengerfeste går, men kroken rører seg ikke. Tenkte kanskje det kunne være drevet/overføringen. Kroken er ute, men får feillmelding om at den ikke er gått i lås.

Endret av Bingolars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

har samme problemet på min. et tannhjul som er knekt. Ser ut som det bare er å hive hele sulamitten og få tak i et nytt, eller bare hive på et avtagbart et, da jeg ikke finner noen plass de selger løse deler.

Endret av Kimeyh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...