flonoen Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 (endret) Til salgs en M3 i grei bruksstand, men ikke strøken. Karosseribyttet, altså registrert i Norge som 318is men originalt karosseri og motor. Holder til i Bergen. http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html JC39395 (se vedlagt bilde av vognkort) Får ta det gode først: EU-godkjent 7. August med null feil, se bilde (Var sen med EU, så den skal inn igjen 2015 November trur eg) Vannpumpe, hovedforinger bak, foring til diff bak byttet for ikke mange km siden. Står på originalt understell nå, følger med KW V2 coilovers med TÜV som eg tok av før EU, orket ikke stresset med godkjenning av senking. Kjørt rundt 5000km med det coiloversettet ca. Scorpion catback, KN filter. EBC bluestuff framme (om det er positivt eller ei er det mange meninger rundt, jeg synes det fungerer bra) Redstuff bak liggende, originale klosser bak med mye liv i seg enda. 4x Contour m3 sedan-felger, ikke strøkne, med conti sportcontact 5 trur eg dei er skodd med. 4x Zito WP111 17"x8" står på nå, 225/45r17 Det litt mindre gode: Endel sår i lakk: steinsprut på panser, stygge riper på høgre C-stolpe, en 10x2mm ripe inn til bart metall på venstre framskjerm. Ikke noe showbil akkurat. Gjenstår litt monteringsarbeid i framfanger (tåkelys, luftrør, gitter osv, har liggende), etter en snurr på bane. Uoriginal framfanger med grei passform. Skal fikse litt på dette selv når eg er ferdig på jobbtur er planen, med mindre bilen går før den tid. Sig i hanskerom, typisk e36-feil. "Duk" i taket har gitt opp for lenge siden, og siger ganske mye. Har nytt taktrekk liggende. Tilt i rygg førerstol tar ikke, motor går. Må tilte hele stolen istedet for bare ryggen. Kanskje en simpel fix, et drev eller noe som ikke tar? AC trenger påfylling, kanskje rep. Feilmelding på spylervæske i kjørecompjutern når man starter bilen. Lyser i airbaglampen, vanlig e36-feil. Kjøpte slik motstandslureri som man erstatter føleren i passasjersetet med, men fikk ikke til å slette feilkoden med jallainstrumentet eg kjøpte. Kan kanskje gjøres hos et verksted? Som sagt, ingen strøken bil, og den har sine feil, men en dyktig kar kan nok få denne i god stand med et begrenset budsjett. Ser man på prisene på andre M3 om dagene kan man kanskje tjene noen kroner i prosessen også.. Lakken er vel det verste og dyreste, den er ikke håpløs nå, men hadde fortjent en lakkeringsjobb. Har selv verken tid, plass, eller kompetanse til dette, så vil ha meg en litt nyere bil. Kan vurdere innbytte i noe kjekt, da helst dyrere bil. Åpen for bud. Ta kontakt her, tlf 900 90 943 eller mail frodelono@gmail.com ved interesse. Sjekker daglig innom. https://www.dropbox.com/sh/jc34erhjfyv1v5v/AAAEpUslnoc7Szvvtc_roTQba?dl=0 Endret Januar 16, 2015 av flonoen liaguten og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 pris ? send på pm er du grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 Går for 100 ca før vinteren. Har ikke vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Hvor står bilen? Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus I Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Bytte i meget strøken 540ia e39 Mod 1997. Km 209000. 540en er nylakkert i 15 desember 2014 i Montecarlo blue. Alt er bygget om til M5 invendig! dashbord, sort gulv, Full Eletriske M5 stoler, osv. Bilen har orginale hella xenonlys og Orginale hella led baklamper:) Bilen har Orginal M5 frontfanger og Bakfanger, M listen på bagasjeromsluken. Bilen har også Orginale M5 felger i 245/40R18 og 275/35R18 Bilen har lydpakke, takluke, EL rattstamme, EL Stoler, Memery, osv Supersprint bakpotte, Nydelig V8 lyd. Tuv papirer. Supersport senkesett tuv papirer på dette også Meget pen bil. mer info kan ordes om ønsket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Bilen er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg