BTK-530 Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Hallo. Jeg skal ta av toppen på motoren, og lurer på om det er noen som har noen tips å komme med vedrørende dette?? Det er vel registerkjede her, så hvordan løser man den saken?? Blir det å slakke kjeden og hekte den av?? Er da en 3 liters diesel. Mvh Bjørn.
Alpejohn Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Denne kan kanskje hjelpe deg. TIS er en kjekk ting og ha tilgang til. BTK-530 reagerte på dette 1
BTK-530 Skrevet August 27, 2014 Forfatter Skrevet August 27, 2014 Denne kan hjelpe ja:-) tusen takk. Nå har ikke jeg skrudd i motoren på denna på leeenge og da brukte jeg spaghetticoder el no. Men den var bortevekk.. Det er vel et hint om at bilen har gått bra, eller så har ikke jeg vært inne her på en stund...
BTK-530 Skrevet August 27, 2014 Forfatter Skrevet August 27, 2014 Men et det strengt talt nødvendig med alt det der spesialverktøyet?? Jeg har da byttet topper før, men da med reim.. Blir dette her så forskjellig??
Alpejohn Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Det kan hvertfall ikke jeg svare på, har aldri skrudd så mye på bmw motorer, så vet ikke hvordan det er. Du kan jo forhøre deg i diesel tråden til TRF, der får du sikkert et godt svar, med mindre det er noen som svarer her. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå