bmwf11 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Oppdaget i sommer at kjøleeffekten på mitt klimaanlegg forsvant. På neste service i begynnelsen av august argumenterte jeg for at dette sannsynligvis skyldtes feil på anlegget (3 år gammelt) som burde dekkes av garanti (norskkjøpt bil) Bilia tilbød etterfylling av anlegget for 2800,- som løsning på problemet samt at kontrastvæske ville kunne avdekke eventuelle feil senere. Jeg betalte. Etter 2 uker er kjøleeffekten igjen borte og jeg har bedt Bilia om å fixe dette igjen, denne gangen forhåpentligvis slik at jeg slipper å betale, Hva mener dere: (1) Har Bilia et ansvar å finne årsaken samt fixe dette? (2) Kan de kreve at jeg skal betale for etterfylling en gang til? (3) Burde jeg sluppet å betale for etterfylling første gang når det nå viser seg at årsaken forhåpentligvis er en feil som dekkes av garantien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Høres rart med etterfylling etter 3 år også forsvinner kjøleeffekten på nytt, på såpass kort tid. Om du ikke har en massiv lekkasje på AC så er det noe annet som er feil. Og da kan du klage på at feilen ikke er borte, og da må de se på problemet på nytt og evt komme med en uttalelse om det er samme feil på nytt eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå