Ludvik92 Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Hei! Var så uheldig å kjøre i en stein der det hadde gått steinras hvor jeg bor. Å det førte til at høyre side av støtfanger knakk. Å spreder lyse gikk å til fans. Kan legge til at det er deler av deksle som knakk så er dette område jeg ønsker å "skjule". Har noen tips til hvordan jeg kan dekke til dette? Kan legge ved bilde vis noen har tips
Ludvik92 Skrevet August 27, 2014 Forfatter Skrevet August 27, 2014 Regnet nesten med det. Er det noen nettside hvor jeg kan bestille det fra? Å noen som vet hva de ligger på i pris?
Reef89 Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Altfor mange: GSbildeler.no Ebay.com .no KOED.no Schmieddmann.no ++++++ Husk å sammenlign prisene da de varierer altfor mye
Ludvik92 Skrevet August 27, 2014 Forfatter Skrevet August 27, 2014 Passer den til min tro? Har en Bmw520i 96 mod. Har prøvd å sjekke nettsidene men får opp at jeg må velge navn som e28\e12....osv. Prøvde å se i vognkorte men fant ingenting der om det. snakk om å føle seg dom
bmwmann24 Skrevet August 28, 2014 Skrevet August 28, 2014 Du har en e39.. Du trenger ikke föle deg dum for det:p
Hollabaloo Skrevet August 28, 2014 Skrevet August 28, 2014 Hei! Var så uheldig å kjøre i en stein der det hadde gått steinras hvor jeg bor. Å det førte til at høyre side av støtfanger knakk. Å spreder lyse gikk å til fans. Kan legge til at det er deler av deksle som knakk så er dette område jeg ønsker å "skjule". Har noen tips til hvordan jeg kan dekke til dette? Kan legge ved bilde vis noen har tips Hvis du har litt is i magen og følger med på delebiler som kommer inn til hoggeriene (det finnes det nettsider for), så kan du fort snuble over en delebil med støtfanger i samme farge som den du har. Da sparer du mye penger. Jeg gjorde det selv, fulgte med i ca 6 måneder før det dukket opp en brukbar fanger som jeg bestilte og monterte selv.
Spectral72 Skrevet August 29, 2014 Skrevet August 29, 2014 Hvis du har litt is i magen og følger med på delebiler som kommer inn til hoggeriene (det finnes det nettsider for), så kan du fort snuble over en delebil med støtfanger i samme farge som den du har. Da sparer du mye penger. Jeg gjorde det selv, fulgte med i ca 6 måneder før det dukket opp en brukbar fanger som jeg bestilte og monterte selv. Sikkert gammel nytt, men en har jo denne da -----> www.finndel.no
bjalle Skrevet August 29, 2014 Skrevet August 29, 2014 Har en standard fanger ,ikke facelift i titansilver,gratis ved henting i Østfold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå