RF91 Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Aah, so da e du so ha laga skodda so ha lege her i VIk i da sista
tommyheimberg Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Ville du ikkje gire da?.. Mange gir kan du burne ut? Og utveksling?
|Ole| Skrevet September 22, 2014 Forfatter Skrevet September 22, 2014 Skogsfisk: haha, det må vere nokon av dissa RFS gutta trur eg Tommy: har ikkje fått på ny clutch enda så turte ikkje gire noko særlig men 4 gir skal gå tenke eg 3.64 akkurat no men JørgenFastBmw har ein 3.27 eg venta på
|Ole| Skrevet September 27, 2014 Forfatter Skrevet September 27, 2014 Tok 3 plass under Sognasladden idag, sinnsvakt morro sjølv om det var vått da eg kjørte mot store deler av Norges eliten i drifting Blei slått av Smygen og Bakkerud, er ikkje akkurat sjokkert av det Motoren fungerte feilfritt og eg kan trygt sei att S38 er morro sjølv som sugis
Magnus_bmw Skrevet September 28, 2014 Skrevet September 28, 2014 Grattis! Bra jobba greit at det var litt fuktig også da
|Ole| Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 Kunne godt tenkt meg tørr asfalt og, funka bra på våta men kunne tenkt meg og vist kor ditta funka på tørra og
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 1, 2014 Skrevet Oktober 1, 2014 Får følge med på fortsettelsen også S38 i e30 er jo bare knall og med pustehjelp kommer det virkelig til å skyve unna
|Ole| Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2014 Takk for det! Meget kjekt når eg fekk vete att eine dommeren er fast i panelet under Powerdrift
|Ole| Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 Takk for det! Har no bestemt meg for å kjøre sugis neste sesong så eg får mykje kjøretrening også heller bygge turbo på ein anna motor så eg har denne i bakhånd om turbo motor rasa Så da prioritere eg ny type styling i vinter, det er allerede bestemt kva det blir og ein ting er iallfall 100% sikkert og det er att det blir mange haters
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå