awt Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Ønsker å kjøpe en stk. iDrive-skjerm (Professional, den store) fra enten e60/e61 5-serie, e63/e64 6-serie eller e90/e91/e92/e93 3-serie. Spiller ingen rolle hvilken type navigasjon den er til (CCC/CIC), og selve skjermen kan gjerne være defekt, men rammen rundt må være hel og pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Ønsker å kjøpe en stk. iDrive-skjerm fra enten e60/e61 5-serie, e63/e64 6-serie eller e90/e91/e92/e93 3-serie. Spiller ingen rolle hvilken type navigasjon den er til (CCC/CIC), og selve skjermen kan gjerne være defekt, men rammen rundt må være hel og pen. Må det være den store skjermen awt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Ja, det må være den store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Har liggende to stykker her hjemme.Du kan få den ene så kan heller du hjelpe meg med å prøve å kode inn combox når jeg far skaffa en.Har bytta ut pro som var i den siste bilen jeg kjøpte til cic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Om CIC-en din har riktig software til å fungere med combox kan vi kanskje få til noe der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Har du sjangs å plukke den opp i ølen neste uke?Kan legge den inn på jobben mand morning så kan du hente den når det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Det vet jeg ikke enda, men det kan vi nå snakkes om. Er ikke usansynlig at jeg kjører til Bergen neste uke heller, så kan jo ta en liten omvei på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Kjører langtransport hos hundhammer så jeg er borte hele uka,var derfor jeg lurte på om du kunne svippe innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Jeg har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå