Gå til innhold

Enes Sin 02 Mod E46 320CI - Coupe Msport. 2,2 L / SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Er det lov å vaske med eget utstyr ved bowlingen ?

Sort er et Hel**** å holde rent , men blir lettere å vaske vis man har en god voks :)

Har ikke sett noe skilt om det, regner med at det er lov. Uansett så er det ingen som sier noe :-P

Jaa, vurderer og levere bilen til polering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å vaske med eget utstyr ved bowlingen ?

Sort er et Hel**** å holde rent , men blir lettere å vaske vis man har en god voks :)

Har ikke sett noe skilt om det, regner med at det er lov. Uansett så er det ingen som sier noe :-P

Jaa, vurderer og levere bilen til polering.

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe skilt om det, regner med at det er lov. Uansett så er det ingen som sier noe :-P

Jaa, vurderer og levere bilen til polering!

 

Da prøver jeg meg i morgen :D 

 

Gjør det før snøen kommer  :) Anbefaler Talset Autocare ,Han holder til på konnerud og er superflink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gjør det! :-P må også vaske før snøen kommer, bilen ser ikke ut! Hvordan er det med priser hos han ?

:) Han har ikke så gale priser , han bruker 30-40 timer på bilen og han fjerner det meste av riper. 

 

Fikk et tilbud på 5500,- på min bmw men prisene varierer utifra hva som må gjøres :)

 

http://www.talsetautocare.no

 

tlf er : 997 44 417

Endret av Sonora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Han har ikke så gale priser , han bruker 30-40 timer på bilen og han fjerner det meste av riper.

Fikk et tilbud på 5500,- på min bmw men prisene varierer utifra hva som må gjøres :)

http://www.talsetautocare.no

tlf er : 997 44 417

Skjønner, får se litt ann så får jeg vurdere litt og dra opp og høre :-P takk for informasjonen iallefall. Og gratulerer med ny bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...