badsha Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Hei noen som vet hva som kan være årsaken til at sentrallåsen ikke fungerer via nøkkelen? Låse manuelt går, da låser alle låsene seg Men alarm og låse og åpne via nøkkel går ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Min kutta også ut for ikke så lenge sida. Har du prøvd å sette nøkkelen i tenning så ta ut også trykke på låse knappen tre ganger mens du holder låse opp knappen inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Hei takk for tips! men hvordan skal jeg greie å trykke på låseknappen 3 ganger for da slipper jeg jo knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 http://xa.yimg.com/kq/groups/4192912/1125872517/name/E39+528i+key+programming+...+-+bimmerfest+-+BMW+Forums.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå