Andreas123 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Hei http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50456807&searchclickthrough=true&searchQuery=BMW%20m3%20e46 Har en slik spiller liggende til min E46, men jeg har ikke de pluggene som skal inn i denne. Hvilke overganger trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Hvis du har en sånn original navi, trenger du nok litt mer Ledningsnett må strekkes fra dash til bagasjerom, samt noen moduler. DVD spiller for kart-disken osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Vil tro du behøver litt mer enn en overgangskabel ja.. Er det cd spiller eller kassett i den du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 gidder ikke å trekke noe kabler ihvertfall Jeg vet ikke, hvordan åpne den uten strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Nei vet sannelig ikke om det går an.. Men hvis det er cd spiller så kan jeg gjerne kjøpe den av deg Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Kan sjekke litt imorgen og delenummeret -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå