bossholm Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Noen som vet hva jeg skal måle når jeg ohmer kjøleviften på en 530xd E61? Har feilkode 41F2 på vifte. har regnet ut at jeg teoretisk skal måle 0,24 ohm mellom + og - på viftemotor (600w/12V=50Amp, 12V/50A=0,24 Ohm). Jeg har også feilkode 9C54 AUC føler på klima anlegget. vet ikke om den har en sammenheng med kjøleviften da det er bare en kjølevifte både for radiator og AC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Auc sensor er luftkvalitetsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bossholm Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Ja fant det ut etter litt nett søk at den styrer spjeldet for om-luft. Ser også på endel utenlandsk forum at de har vært plaget med sikringen til motorviften og det ikke er den sikringen man tror det er, men har ikke funnet noe om hvordan mann måler selve viften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jevnakers Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 Hva fant du ut til slutt ang feilmelding 41f2? Og hva fant du ut ang kjølevifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 Om du har diagnose programvare så kan du lese av feilkoder og evt teste vifte vias programvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå