Larsrangoy Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Heisann. jeg er på kurs i bergen denne uken. og bilen min går bare på 3 sylindre. det er en ford transit connect 1,8l bensin 2004 mod. Hadde vært evig takknemmelig om noen hadde tid, mulighet og lyst til å hjelpe meg litt med å se om vi fikk liv i sylinder nr 4! har planer om å kjøre hjem nå på fredag med den. 8 timers kjøretur. Akkurat nå har den ikke skilt men skal skaffe prøveskilt på torsdag (har du bil så kan vi slepe) . den står i: Øvre Fyllingsveien 83 5162 Laksevåg (bak frøyabanen) betaler selvsagt!! Gjerne ring 45283508! Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Em.. vet ikke om du vet det men dette er et bmw forum, hadde det Vært tysk så litt annerledes.. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 nå har jeg jo postet i offtopic/alt annet delen da. her innpå står det litt av hvert, og dette er ikke det værste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Da Beklager jeg jeg, kanke de hvilke topic du har posta i ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 fikk hjelp, alt iorden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå