ChrisK Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 update: Mere deler er bestilt og noe har ankommet, i stor isopor boks. bare håpe passformen er bra, når bilen endelig kommer. Flere deler er på vei inn de neste 2-3 ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Oppdatering: Fornøyd med å ha valgt bensinmotor, utrolig stillegående og behagelig å kjøre og så lite vibrasjoner når man står stille og i kø.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet November 23, 2014 Forfatter Share Skrevet November 23, 2014 Supersprint eksosen er på, bilen er veldig møkkete da det bare er drittvær i Oslo om dagen og jeg jobber på en grusplass. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Lekkert! Bestilte du original m-performance frontleppe? Kan jeg spørre hva du ga for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Ikke original, de er tullete dyre for noe som sitter nederst på fronten og fungerer som måke plog. Kjøpe Kina kopi i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Ah! Da er det den samme som jeg har bestilt fra autofans? Åssen er fitment på den? Er på vei til Norge i skrivende stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Ah! Da er det den samme som jeg har bestilt fra autofans? Åssen er fitment på den? Er på vei til Norge i skrivende stund Har ikke satt den på enda, litt tilpasning er det jo, men de er relativt tidlig i støpeprosessen så de er greie. bestilte en til fatterns f11 og den var mye dårligere passform. men de har de støpt i 1 år ca så støpeformen har blitt deformert. Det somer forskjellen på kvalitet og replica. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Ja, du sier noe der.. Bestilte også fra kina, men fikk dem til å støpe en i glassfiber, side. Jeg uansett skal ha det lakkert i sort blank! Da ble den naturligvis også rimeligere i pris Jeg er veldig spent på fitment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 De to jeg bestilte fra Kina hadde elendig passform og det som er greia er at det er veldig fort gjort å lage dype riper på fangeren heldigvis så gikk det greit med min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Erik Bergh Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Hvor kjøpte du supersprint eksos og M-performance bakdiffusoren ? Det ser utorlig bra ut, som resten av bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Hvor kjøpte du supersprint eksos og M-performance bakdiffusoren ? Det ser utorlig bra ut, som resten av bilen din! Diffusor på gs, bmw eller lignende. Supersprint er det felgimport som har. Blei kul lyd med bensin, den spytter og brummer ved giring over 4500omdr. er kult Barnslig men kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Noen nyere bilder, Denne bilen blir og skal bli brukt året rundt. Den er ikke så spesiell og sjelden at den ikke kan bli brukt. Syns også det er bortkastede penger å la bilen stå hele vinteren. Bilen har fått sort tak og solfilm på rutene. Nå venter bare H&R fjærer og å få på frontleppa og bakluke vippen. S. Gunstad, Daniel., HPVL og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Lekker doning! En klok mann sa engang at vinterlagring er for samlere, entusiaster bruker bilen! Bimmer fan, ChrisK, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Senkefjærene er på. Fahad, E.H.D, Makky123 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå