ChrisK Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Da var dekk og felger bestilt. Gleder meg som en unge, nå kommer det som avgjør hele utseende på bilen. Ca 2 ukers ventetid bare. Blir michelin Pilot super sport dekk, 9x20" felg foran og 10,5x20" bak..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Nydelig bil og farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Nydelig bil og farge! Du nevnte på starten av tråden at du hadde montert noe som beskyttelse for steinsprut, kan du forklare litt hva det er og hvordan det fungerer osv? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Tror det var denne jeg så ved skullerud igår, nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Tror det var denne jeg så ved skullerud igår, nydelig bil! Bor på abildsø, så det kan tenkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Nydelig bil og farge! Du nevnte på starten av tråden at du hadde montert noe som beskyttelse for steinsprut, kan du forklare litt hva det er og hvordan det fungerer osv? =) Sjekk ut xpel.com Kan gi deg kontakt info på kontakten min som monterer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Oppdatering: Felger og dekk har kommet i hus, bare få vokset dem og lagt om nå. Ble ikke Michelin PSS dekk da dimmensjonen ikke var på lager hos michelin før om 1 mnd. Da ble det nye Vredestein Ultrac Vorti, skal være enda mer støysvakt. Noen som kan gjette felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Vossen CVT? Hvilke dekkdim er det? Synes du og at Vorti dekkene er "store i størrelse"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Vossen CVT? Hvilke dekkdim er det? Synes du og at Vorti dekkene er "store i størrelse"? Tenker du brede? vet ikke,har ikke noe å sammenligne med på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Da var sommerhjulene på. Vossen CVT 9x20 foran og 10,5x20 bak. Ikke mye klaring bak ved fjæring. Fant ut at de har brukt en dæsj mer karosserikitt på høyre hjulbue bak så dekket tok så vidt borti denne. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Hadde dekket bak vært 1mm bredere i mønsteret. Måtte jeg tatt fram valsa. Problemet er at nå frister det med bredere allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 fy så tøft! det ble drittbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Hva ble dekkdimensjonen til slutt? Ser nesten litt lite ut med 20" på siste bildet... Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå