Slavearbeider'n Skrevet September 2, 2014 Skrevet September 2, 2014 Her om dagen løftet jeg ut de to oppevaringsboksene(kall det gjerne det) da jeg skulle rengjøre bagasjen. Under boksen på høyre side kjenner jeg en selv fukt. Gravde frem en den dritt og møkk under sølvplata på vedlagt bilde. Problemet er at jeg ser ikke hvor driten kommer inn. Regner med det mangler en propp eller pakning av et slag enten på utsiden eller innsiden. Må jeg av med fanger'n eller locariskjerm? Må ny propp e.lik. settes inn fra utsiden siden jeg ikke kommer til fra innsiden av bagasjen.
Fidelio Skrevet September 4, 2014 Skrevet September 4, 2014 Ta av innerskjermen se om det har dannet seg rust/hull der. Kanskje ta ned eksosen bak og varmeskjoldene og se under der å?
Slavearbeider'n Skrevet September 4, 2014 Forfatter Skrevet September 4, 2014 Syns jeg er rart. Trodde karosseriet til e46 var galvanisert jeg. Rart det skal ruste gjennom der da.
Fidelio Skrevet September 6, 2014 Skrevet September 6, 2014 Det er riktig det, men det blir fortsatt rust
Slavearbeider'n Skrevet September 6, 2014 Forfatter Skrevet September 6, 2014 Så litt under bilen i dag.varmeskjoldet over eksosen var løst. Var en lita glippe på ett par cm. Må ned med eksosen for å finne hullet da. Desverre....
Fidelio Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Desverre så er det en vanlig plass at det ruster :/ men det kan fikses om det ikke er helt ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå