Ajern Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Har hatt lyst på E61 i et par år nå, og for noen uker siden gikk dette i oppfyllelse. Bilen er en 525d 2005 modell som er ganske godt utstyrt etter min mening, og en heilt vanvittig kjøremaskin Har ingen store planer for den bortsett fra toning av sideruter foran, slik at de matcher resten av rutene. Det blir også LED i ae og sprederer, siden jeg syns det gir ein bedre look! Fikk også med 4 stk orginale 20" Hartge felger som skal komme på neste sesong. BIldene kommer fra annonsen, da jeg reiste på jobb kort tid etter bilen blei handlet og ikke fikk tatt noen ordentlig bilder av den. Utstyrsliste: Code Serienausstattung Standard EquipmentS216AHYDRO STEERING-SERVOTRONICS548A Kilometer-calibrated speedometerS785AWhite direction indicator lightsS851ALanguage version German Code Sonderausstattung Optional EquipmentS1CAASelection of COP relevant vehiclesS205AAutomatic transmissionS261ASide airbags for rear passengersS2CFABMW light alloy wheel, spider spoke 138S320ADeleted, model letteringS339AShadow-LineS386ARoof railingS417ARoller sun vizor, rear doorS423AFloor mats, veloursS428AWarning triangle and first aid kitS438AFine wood trimS442ACup holderS456AComfort seat with memoryS494ASeat heating driver/passengerS502AHeadlight cleaning systemS508APark Distance Control (PDC)S522AXenon LightS534AAutomatic air conditioningS540ACruise controlS606ANavigation system BusinessS644APreparation f mobile phone w BluetoothS698AArea-Code 2 for DVDS710AM leather steering wheelP7RNADriver's PackageL801ANational Version GermanyS843APower reductionS863ARetailer Directory EuropeS879AOn-board vehicle literature GermanS8SAANavigation access request,country-spec.S8SBATelematics access request,country-spec.S8SCATelematics access request,country-spec.S8SPAControl unit COPS9AAAOuter skin protection Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Gratulerer med nydelig vogn, denne var virkelig fin med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Takk, er veldig fornøyd med den Jeg hadde faktisk aldri sett den fargen før, og den falt veldig i smak! Fargen spilte en god rolle for at valget falt på denna bmwn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå