Gå til innhold

Ikke lett å velge rett BMW

heidrun
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå sett meg blind på diverse BMW. Og registrerer at man kan få en 2004 modell 520 DA for samme pris som man får en 2002 modell 530 DA.

Og jo nyere jo bedre tenker jeg. 

Men sett i lys av prisforskjeller. Og vil ikke her ha en kjøp deg en 540 for den er grom osv osv osv osv.

Vil en BMW 520 da ha sterk nok motor til å kunne kjøre uten problemer. For litt dumt med en motor som sliter hele tiden da. Det merka jeg på min gamle 728 som ikke hadde sterk nok motor til en så tung bil. 

Noen formeninger om dette da jeg er veldig usikker her. Og er en vanlig 520 et bedre valg enn en 520 Touring evt. Og hvis jeg nå går til anskaffelse av en slik bil. Ja er det noen som vet hvor man kan få en skikkelig service til en rimelig pris på denne bilen. Da tenker jeg på at motoren på en måte overhales, slik at den holder i mange mange år fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat med en 520d e39 sedan, går vell egentlig helt greit, og nokk krefter til "vanlig" kjøring men vil tro det er litt kjedelig i lengden og du ville ønske du hadde litt mere å gi på med. Tror du ville hatt det mye mere morro og bedre kjøreopplevelse med en 530 isteden for en 520, men dette kommer vell også helt ann på hva du foretrekker osv. Prøvekjør begge variantene så får du en dypere mening om hva du kunne tenkt deg. Bensinmotorer med rekkesekser er vell også å annbefale da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...