xKristoffer Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Hei!Skal bygge luket kasse i hjulbrønn. Siden jeg aldri har bygget kasse til subwoofer før lurer jeg på hva jeg må passe på og hva som er viktig for og få best mulig lyd ut av en lukket kasse?Har tenkt og ha et 12" element, og en ground zero forsterker baki der. Noen som har erfaring med produktene under? http://www.ground-zero-audio.com/en/products/subwooferchassis/gzrw-30spl.html http://www.ground-zero-audio.com/en/products/amplifiers/amplifiers_/gzta-1800dx.htmlEr det lurt og bygge en kasse etter anbefalt volum, eller vil jeg få bedre lyd ut av elementet dersom jeg bygger større kasse?Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Fleste produsenter oppgir så små kasser som mulig siden folk ofte velger i forhold til hva dem har plass til. Så ja du brude lage en større kasse enn hva som er anbefalt. 35-40liter kasse til denne funker bra. Større kasse gjør har du får en dypere bass. Det du bør passe på når du lager lukket kasse er at den er 100% tett, om ikke vil elementet tro at kassen er mindre enn den egentlig er. Forsterker og bass kombo passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xKristoffer Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Fleste produsenter oppgir så små kasser som mulig siden folk ofte velger i forhold til hva dem har plass til. Så ja du brude lage en større kasse enn hva som er anbefalt. 35-40liter kasse til denne funker bra. Større kasse gjør har du får en dypere bass. Det du bør passe på når du lager lukket kasse er at den er 100% tett, om ikke vil elementet tro at kassen er mindre enn den egentlig er. Forsterker og bass kombo passer bra. Takker for svar! satser på et bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå