Spectral72 Skrevet September 6, 2014 Skrevet September 6, 2014 På min 98- Toruring E39 så fikk jeg døde lys i instrumentet. Alt virker som det skal på utsiden, altså blinklys, fjernlys, nødlys o.l.. Kjøpte meg en ny LCM... heller ikke med denne fikk jeg noe liv. Kanskje denne var heller ikke i orden, kjøpte meg enda en.... NOPE... fremdeles dødt fra LCM sin side. Ikke med BMW Scanner finner en heller ikke noen LCM Satte så disse LCM'ene i min 2000 modell, og jada... Da skulle alt virke... Så nå står jeg her, vet ikke helt hvordan jeg går videre... ?? LCM virker ikke i Touringen, men virker i de andre bilene. Skal nevne at jeg fikk en feilmelding i Bmw Scanneren ---> "Data-filing differance to central light module(LCM)" Hordan angriper jeg denne saken videre... ??
Spectral72 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Skrevet September 8, 2014 Det finnes ikke noen LCM eksperter
Otis Skrevet September 8, 2014 Skrevet September 8, 2014 Er det noen kabler som er defekt? LCM kommuniserer på K-bus var det vel, så det kan jo være et problem der kanskje?
Spectral72 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Skrevet September 8, 2014 Har sett på kablene som går inn i kontaktene på modulen, og kan ikke se at noen av disse har skade. Når du sier K-bus, da blir jeg litt tenkende... finnes det en modul som kommuniserer med LCM som kan ha tatt kvelden ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå