Gå til innhold

Erfaringer med Oslo Bilhandel? (vurderer e39 525dA til salgs)

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Heihei

Noen som kjenner til Oslo bilhandel? Fant lite ved å google de og det er jo forsåvidt både bra og dårlig. Vurderer en 2002 mod e39 525 dA touring de har inne. Syns bilen så veldig ryddig ut med en eier siste 9 år og tilsynelatende godt vedlikehold.

Dette er bilen som er under vurdering:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51374615&searchclickthrough=true

Noe spesielt som burde nevnes når det kommer til e39 525dA? Motor, kasse og drivverk (hele bilen forøvrig) burde vel ha lenge igjen på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen ser bra ut utvendig. Innvendig er det gjort noe tror jeg? Kan ikke huske å ha sett beige seter, trelister og M-Sportratt? Noe her er vel byttet om, sannsynligvis rattet? :)

Jeg synes ikke prisen er så høy hvis det er en original M-Sport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, bilen er jo original m-sport, så tviler litt på at rattet er bytta ut (?).

Angående pris, så syns jeg den virka helt grei jeg, men det spriker ofte veldig mye på e39 har jeg sett, men hvis det er noen bedre kjøp på markedet, så kom med forslag! :) Har vært litt i kontakt med selger på 525'en nå og de vet veldig lite om bilen, det er ikke mange av spørsmålene de har klart å svare på..

Hvordan er levetiden på disse 525d'ene? Ser ofte det ligger pene eksemplar som har gått nærmere 300k, så jeg vet jo at den har mye igjen av levetiden, men er det slik at en nærmest må ruineres for å holde de på veien såpass lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...