michaelmoenw Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Blir det veldig mye strekk på en 8" felg? Har et sett med 17" som jeg gjerne skulle hatt som vinterhjul, men er vel idiotisk å kjøre med strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Blir det veldig mye strekk på en 8" felg? Har et sett med 17" som jeg gjerne skulle hatt som vinterhjul, men er vel idiotisk å kjøre med strekk? Å kalle det strekk er vel å ta i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Så lenge det er trygt så er det godt mulig jeg vil ha dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Gi meg en god pris så kan jeg hente de kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Står vel pris i første innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Går vel an å prute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelmoenw Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Jeg beklager så veldig mye, så ikke at noen hadde kommentert dette. :/ Men dekkene ble dessverre solgt til en kompis.igjen beklager så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå