Xkimam1 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Gir kasse som har låst seg i 4 gir. rev,fri å park virker som det skal, noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Høres ut som om den har gått i failsafe mode. Får du opp noen alarmer i dash? Disse kassene er utsatte for slitte kuler i tilbakeslagsventiler i styringen av girkassen, men det synliggjøres som regel på andre måter. Du kan lese litt om det her: http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=70 Vann i kontakten til girkassens styring, samt problemer med LMM har jeg sett har forårsaket nødmodus på kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Det samme har skjedd med min automatkasse på e39. Om du finner ut noe er det fint om du skriver det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xkimam1 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Takker for svar, da skal eg se til helga om det kan være dette som er feil, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xkimam1 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Har foresten ein kasse til me problemer;) den girer som den skal, men så for eg kjem på turtallsperra så går den i nød, må da ta av batteri Polen å starte på nytt å da virker den som den skal, har byttet olje å filter uten at den ble noe bedre av den grunn, høres dette ut som ett kjent problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå