Bæver Skrevet September 8, 2014 Skrevet September 8, 2014 Hei. Jeg ønsker å oppgrtadere til kritt hvite (ikke fjortisblå) angel eyes og grøftelys på min E61 fra 2009. Jeg ser det er skrevet mye om dette temaet, men jeg lnsker at den som har GOD erfaring med dette sender meg et konkret tips til hvilke pærer jeg bør kjøpe. På forhånd takk.
Reef89 Skrevet September 8, 2014 Skrevet September 8, 2014 Husk å søk før du poster ny tråd (forumregler) Sjekk LED tråden min.
Brian Skrevet September 8, 2014 Skrevet September 8, 2014 Jeg har MTEC på min e39, veldlig bra og hvitt lys. Disse leverer også til e61. Finner de på ebay.
Bæver Skrevet September 9, 2014 Forfatter Skrevet September 9, 2014 Husk å søk før du poster ny tråd (forumregler) Sjekk LED tråden min. Hei. Joda , jeg har sett i tråden din, men den var lang som et vondt år og inneholdt henvisninger tilbake fra 2012 - re3kner med det e rmye som er skjedd på LED-fronten siste 2 år og at det gikk an å få en oppdatert anbefaling
Reef89 Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Tråden ble laget i 2012 ja ligger flere updater underveis. Men er fremdeles mtec og 80w spredere som er hvitest og best fremdeles Oppdaterer så snart jeg ser eller prøver nye ting. BTW ser du har LCI og LCI H8 angel eyes i tråden ble oppdatert nå rett før sommeren 2014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå