Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, gikk til innkjøp av en BMW E90 05 mod. i sommer uten msport (det var heller ikke understellet som senker 15mm på den og). Lurte derfor på anbefalinger til senk på den altså coiloverkit, har budsjett opp til ca 15k.

Har sett litt rundt fra forskjellige merker men vet rett og slett ikke hva jeg skal velge. Kravene jeg har er at det skal være nokså stivt, veldig sportslig og lang holdbarhet. Tenker å senke 50mm framme og 30 mm bak sånn ca.

Noen anbefalinger? , gjerne legg til en nettside der det er best å kjøpe fra og link til settet :)

Mvh. Alexander

Skrevet

Tja.. Supersport Black Evolution kanskje? Nå har jeg ikke testet det så lenge enda på E46'en, men jeg syns det var passelig stivt og sportslig.

Settet har forøvrig 3 års garanti eller 100.000km, avhengig av hva som kommer først. Er forøvrig laget av KW for Supersport.

Så det må nesten bli mitt tips. Godt mulig det finnes bedre alternativer.. :P

Skrevet

Ingen erfaring med B12, men hadde B14 tidligere på E46'en. Det var alt annet enn imponerende når det kom til holdbarhet.

Det var fast og fint og bilen satt som et skudd. Men selv om bilen aldri traff noen dype hull eller annet som skulle tilsi at demperene/fjerne skulle bli ødelagt, så ble demperene bak ødelagt etter 2 år og i underkant av 20.000km kjørt på.

Så personlig så er Bilstein uaktuelt for meg i fremtiden. Da ser jeg heller til andre merker.

Handler du i/fra utlandet så kan det jo hende du kan få KW Club Sport innenfor ditt budsjett.

Prisene ser dessverre ut til å ha skutt i været på KW etter at de gjorde om fra Variant 1-3 til Street Comfort og Club Sport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...