Gabz Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Ser etter grått skinninteriør til E39 inkludert dørpaneler og med sportseter. Usikker på om det er flere nyanser av det grå interiøret, men mitt ser slik ut og skinninteriøret må passe med undersiden av dashbord osv: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Har komplett svart elektrisk skinninteriør med svart midtkonsoll også. Bunnen av dash er fort og bytte. Og fåes billig på koed eller ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Har du noe guide elns til hvordan jeg gjør det? Skulle aller helst hatt komplett svart Kunne kanskje lakkert også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Og hvordan er det med elektriske seter inn i en bil som ikke har det fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Og hva skulle du hatt for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Somregel veldig greit å koble... 5- 6k? Komplett med alt du trenger for å få komplett svart interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Har ikke nok til akkurat det nå, kommet en del uforutsette kostnader, men kan bumpe når jeg har så kan du se om du fortsatt har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Ja kan også ta bilde av det hvis du vil se. Også er det lov å komme med bud. Jeg har hentet bilen for å bruke girkasse og drivverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Kan godt det Med pengene jeg har nå, så vil jeg ikke gi skambud heller. Kan sende deg en PM så kan du eventuelt sende bilder om det er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå