Coretrax Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Hei, byttet akk spreder pærer på Mtech fangern måtte dermed gjennom ovenifra så skudde av lykta satt inn pæra skrudde på Lykta så jevnt jeg fikk det, ,men uansett Hvor Mye jeg prøver å justere lykta så er det Glippe mellom lykta og framfangern, kan putte fingern litt i mellomrommet, er Det normalt at det skal være så stor glippe? Gjelder begge lyktene H/V * Noen forslag tll fiks av "Innerskerm" har et feste som har røki så kommer Vann/fukt i Sprederen på den siden det gjelder(passasjer siden) i dette tilfelle* Vann i Bryn på Høyre Lykt, vet det er Standard Hella Feil, men ettersom Bilen er Snart 8 år gammel så er det ikke garanti lenger, men vet noen har "Drenert" ? Brynet eller laget Drenering? Hvordan eller rettelse Hvor på baksiden ca er det best å "Borre" et lite hull?* Eller er det noen steder man kan Kjøpe Facelift Lykter uten at det er Jalla, Fake eller Kopi av F serien sine Lykter, helst til en Vettu pris og ikke en som man må Jakte på Panteflasker for å overleve hehe Ser vann i brynet på bilde :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Utifra det dårlige bilde så ser det ut som lykten din er skjev, som da lager glipe. Lyser oppover. Det kan du prøve og justere med feste armen over diodene. Vanskelig å lage drenering ved "brynene" da dette er ett eget lite "rom" ..er dessverre en svakhet man må leve med. Så sant du ikke kjøper nye lykter. LCI facelift lykter kan du kjøpe ja, men da trenger du ny LCM, ledningsnett, koding og litt annet snacks. Og hva i allverden er det jeg ser? øyelokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Okay, Får Prøve å fikse det en dag jeg har fri fra jobb, ser etter lykter nå kanskje høggern har en E60 med okay lykter uten Vann (lov å håpe)ja er Øyelokk på bilde, rev de av da jeg demonterte lykta her om dagen, dekka kun bryna så det ble mindre Krom rundt selve lykta men ulakkert så de ikke helt pene Har også satt på noe små gromt snacks bakpå bilen å da kommer en liten bilde Update i tråden min etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Reef. kan det være den "Ramma" som de 2 skruene i bunnen sitter i som kan være skakkkjørt at det den som gjør lykta mi skakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Det kan det. Beste er å ta ut lykten for å se om rammen under er festet skikkelig og ikke er knekt noen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 da blir det å gjøre det på torsdag . eller Helga. satse på pent nok vær så man kan gjøre litt funnet nye lykter til 2.5/2.7 stk så handle ny til høyre siden så jeg slepper å borre drenering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 haha mens bilen er på gjennoppretting så sjekka jeg youtube er vist 2 Spor under lykta som jeg har gått glipp av som gjør at lykta skal sitte rett haha silly me Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå