henrikhoe Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Første gang jeg skriver her inne, men har "hengt" her i noen år nå. Har for tiden to biler, den ene som samboer bruker gikk opp i røyk i går. Bokstavelig talt. 1998 modell polo, som var sliten. Elektriske anlegget var helt gåent, cd spiller, varmeannlegget, radiatorvifta funket ikke etc etc. Men den holdt i 2 år uten problemer, og den var jo nesten gratis. Så nå skal hu få seg ny bil. Hu ble veldig forelska i den her: Og den så jo ikke så værst ut, etter å ha lest så ser det ut som mange syntes compacten er veldig stygg, men syntes ikke den var så ille. Ihvertfall bedre enn en polo. Hadde tenkt å ta meg en tur ut å se den en dag enten denne uka eller neste. Tenkte også å spandere på den en NAF test, så jeg ikke kjøper katta i sekken. Blir med en gang skeptisk når jeg ser den bakpota der, fordi den er vel ikke standard. Men den har jo ganske lav km, og ser OK ut i lakken. Så hva tror folk, av de 316 TI jeg har sett liggende ute, så har prisen vært noe høyere med samme km stand, så det lå en i jessheim med skinnseter til 49 000, men bor i Rogaland. Evt andre biler, har 70 000 å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Veldig lite utstyr, faktisk ingenting med unntak av CD-spiller. Utover det virker jo bilen grei ut, og jeg har også et greit inntrykk av forhandleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikhoe Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Veldig lite utstyr, faktisk ingenting med unntak av CD-spiller. Utover det virker jo bilen grei ut, og jeg har også et greit inntrykk av forhandleren. Kommer igjen fra en Polo der det ikke engang var radio, så alt er en oppgradering. Tro meg Selvom jeg ikke nevnte det, så er jo dette en bil som skal brukes til og fra jobben hennes, som er cirka 1 mil hver dag. Er jo uansett en billig sak og oppgradere til nye med bluetooth/dab etc. Takk for det du sa om forhandleren. Jeg hadde tenkt å foreslå en NAF test ovenfor han, og har møtt på mange selgere, som slår seg vrang da. Skulle dog ønske annonsen hadde litt mer info. Ser jo også at 318i koster det dobbelte, mens prisforskjellen på når de kom (ny) var vel 15 000. Så føler man får mye "valuta" for pengene her. Men igjen, sikkert pga stereotyper, men når jeg ser den potta der, og bakhjulstrekk så blir jeg med en gang skeptisk. La oss håpe jeg bare er altfor negativ. Tusen takk for hjelpa så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Akkurat CD-spilleren ville jeg beholdt. Tenker mest på ting som automatisk klimaanlegg, sportsseter, multifunksjonsratt og slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikhoe Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Akkurat CD-spilleren ville jeg beholdt. Tenker mest på ting som automatisk klimaanlegg, sportsseter, multifunksjonsratt og slike ting. Igjen, sportsseter er ikke første prioritet til en 25 åring som skal bruke bilen til å kjøre 5km hver vei daglig. Forstår at mange vil ha ditt og datt, men handler jo mest om her å få mye bil for pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå