Gå til innhold

E34 Ønskes kjøpt 525, 530,535 eller 540 :-D

Bimmerlorris
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann folkens :-)

Jeg er på jakt etter en E34 i det jeg vil kalle rustfri tilstand ogi teknisk god stand. EU-Godkjent nylig er å foretrekke. Servicehistorikk likeså :-) Fint om du har eid bilen en stund også, slik at vi har noe å prate om. Folk som selger bilen sin to mnd etter at de selv har kjøpt den, vekker mistillit og tvil i meg. Det er faen meg så mange useriøse idioter som skal selge bilen sin og de har jeg ingen behov for å snakke med ;-) Jeg er intr i en seriøst god bil og kan betale opp mot en 50 lapper, kanskje mer dersom det er noe som virkelig er noe å ha :-) Dette skal være kosebilen og noe jeg kan ha glede av i lang tid. E34 i god stand holder seg jo godt i pris vet jeg og er noen jeg kan eie lenge og til og med selge uten å ha tapt mætt i peeng som vi sier på hedmarken :-) Så dersom det er noen ærlige sjeler der ute i bimmerverden som skal selge bilen sin til en entusiast med kraftig autofil legning, ja så kontakt meg på Tlf: 91811265 eller på mail: torelor@hotmail.com :-)

Takk takk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg selger min E34. Mener den skal oppfylle de fleste av dine kriterier utenom hvor lenge jeg har hatt den. Kjøpte den i påsken, men er fortsatt veldig glad i bilen :) Link til annonsen finner du her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50838988&editAd=true

Hei Sander :-) Beklager, men jeg har ikke helt sansen for e34 med firehjulstrekk. Det eneste måtte være at de er mer presise i styring grunnet tannstang :-) Bilen ser fin ut da :-) Hilsen Tore Lorentzen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...