Bimmerlorris Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Heisann folkens Jeg er på jakt etter en E34 i det jeg vil kalle rustfri tilstand ogi teknisk god stand. EU-Godkjent nylig er å foretrekke. Servicehistorikk likeså Fint om du har eid bilen en stund også, slik at vi har noe å prate om. Folk som selger bilen sin to mnd etter at de selv har kjøpt den, vekker mistillit og tvil i meg. Det er faen meg så mange useriøse idioter som skal selge bilen sin og de har jeg ingen behov for å snakke med Jeg er intr i en seriøst god bil og kan betale opp mot en 50 lapper, kanskje mer dersom det er noe som virkelig er noe å ha Dette skal være kosebilen og noe jeg kan ha glede av i lang tid. E34 i god stand holder seg jo godt i pris vet jeg og er noen jeg kan eie lenge og til og med selge uten å ha tapt mætt i peeng som vi sier på hedmarken Så dersom det er noen ærlige sjeler der ute i bimmerverden som skal selge bilen sin til en entusiast med kraftig autofil legning, ja så kontakt meg på Tlf: 91811265 eller på mail: torelor@hotmail.com Takk takk !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Ingen som har eller vet om noen gode varianter ? Alle tips tas i mot med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 gode eksemplarer av e34'r begynner det å bli få av, er entusiastene som eiger bilenene. iallefall de motorsterke, rusfrie og godt holdte e34'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Hei, jeg selger min E34. Mener den skal oppfylle de fleste av dine kriterier utenom hvor lenge jeg har hatt den. Kjøpte den i påsken, men er fortsatt veldig glad i bilen Link til annonsen finner du her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50838988&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Hei, jeg selger min E34. Mener den skal oppfylle de fleste av dine kriterier utenom hvor lenge jeg har hatt den. Kjøpte den i påsken, men er fortsatt veldig glad i bilen Link til annonsen finner du her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50838988&editAd=true Hei Sander Beklager, men jeg har ikke helt sansen for e34 med firehjulstrekk. Det eneste måtte være at de er mer presise i styring grunnet tannstang Bilen ser fin ut da Hilsen Tore Lorentzen sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå