Aagemann Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Min første post! Hei, jeg vurderer å kjøpe en 2006 mod 523 ia Å ha den som mekkebil. Den er gått ca 300 k og er ikke eu godkjent. Prisen er 6500. Bilen: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=51547708&ov=m&WT.synd_type=agent&usergroup=41 Mangellapp: Hull i bakre bremserør. Krakilerte frontlykter, div feil på lysene rundt bilen. Utover det slurer kassa på girene. Må trolig bytte kassa. Er dette noe å satse på? Eller er det dødfødt å prøve å få den eugodkjent? I verste fall taper jeg 3500, hadde vært morro å prøve. Blir sykmeldt i 2 uker. Må ha noe å styre med tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Eneste som er å tenke på er jo at delene koster penger. Jeg vil tro at selv på billigste måte for å få den godkjent så må du ut med 15k. Så det er jo rimelig om du ikke tar med timene du kommer til å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aagemann Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Eneste som er å tenke på er jo at delene koster penger. Jeg vil tro at selv på billigste måte for å få den godkjent så må du ut med 15k. Så det er jo rimelig om du ikke tar med timene du kommer til å bruke. Takk for svar. Hadde håpet jeg kunne unngå å skifte kassa ved å flushe den, men tror jeg heller går for en til 20 k som er eu godkjent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Nja, nå har jeg ikke selv testet det. Men de fleste sier at når kassen begynner å tulle eller ikke fungere skikkelig, så er det ikke hjelp å skifte olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aagemann Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Er skeptisk selv. Det koster 6000 for ei kasse på huggeren, så skal vel et verksted ha 3-4 lapper for å bytte den. Blir fort dyrt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Og de 6 lappene vet du jo ikke egentlig hva du får. Peller du ut kassa og sender til overhaling, har du hværtfall en girkasse som holder bilens levetid og vel så det, om ikke du kjører som du har stjælt bilen da.. Noe for bergs automatservice? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå