1802tii Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Har E39 touring som jeg ønsker å montere en Blaupungt forsterker og subb i. Lurer på om det er ledninger ferdig trukket bak der hvor navi spiller og cd magasinet står? Hvordan løses dette mest smidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arga Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Har E39 touring som jeg ønsker å montere en Blaupungt forsterker og subb i. Lurer på om det er ledninger ferdig trukket bak der hvor navi spiller og cd magasinet står? Hvordan løses dette mest smidig? Hei. Har du original Bmw spiller eller har du montert noe annet.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1802tii Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Har orginal 16/9 spiller og høytalere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arga Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Hei, Jeg tipper at du har original forsterker der bak med cd magasinet. Du vil trenge høy til lav nivå adapter siden du ikke har phono utganger på original spiller. Du må finne frem til høytalerkablene som går fra den forsterkeren (framhøytalerane) lodde på 6 kabler, (+ og -) til venstre høytaler fremme og samme for høyre, strøm og jording også til adapteret. Da har du phono ut og remotekabel som skal til blaupunkt forsterker.Forsterker: Batteri bak? strøm og ground remote og phono.og da skal du være set to go. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1802tii Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Har ikke orginal forsterker. Batteriet er bak. Lurer på om det skulle ha lagt ledninger lett synlig om det er trekt helt bak ved cd magasinet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Hadde du søkt hadde du kanskje blant annet funnet denne, + flere. Med forbehold om at du har standard stereo. Blaupunkt forsterkerene trenger ikke remote når du gjør det slik, den styres automatisk. Trenger heller ingen ledninger frem i bilen, alt foregår bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1802tii Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Hadde du søkt hadde du kanskje blant annet funnet denne, + flere. Med forbehold om at du har standard stereo. Blaupunkt forsterkerene trenger ikke remote når du gjør det slik, den styres automatisk. Trenger heller ingen ledninger frem i bilen, alt foregår bak. Supert innlegg. Hvilken ISO adapter brukte du. Rac1001 hos bilstereospesialisten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Husker ikke hva det het, men det var tilpasset min modell hvertfall.Der er vel 2 sorter, facelift (tror jeg) har runde "kabelsko" i kontaktene, mens preface har flate stifter. Usikker på om det bare er dette som er forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå