Aguilera Skrevet September 14, 2014 Skrevet September 14, 2014 Hei. Har en E46 320DA. Her om dagen stoppa vindusviskarane midt på ruta. Der stod de og dirra i nogen sekunder, før de fortsatte å viske. De tror nå at "stoppestasjonen" er midt på ruta istedefor nede. (de visker helt ned før de går opp og stopper igjen, ingenting som står i veien for dem) Vi har nå demontert diverse ting under panseret for å komme til her, men det er for trangt.. Vi kommer ikke til, er det noen som har noen tips og trix i ludo?
Gjest Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Her ligger en DIY på en 330 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=704507 , men kan tenke meg det er omtrent samme å komme til
Aguilera Skrevet September 15, 2014 Forfatter Skrevet September 15, 2014 Takker Vi har sett viskerne tilbake på plass og skrur til, men de stopper fremdeles midt på ruta. Fikk tips om at motoren muligens var gåen, men jeg hører jo at den går.. Kan heller ikke finne denne delen noen plass på nett.. Andre tips?
Gjest Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Går dei heilt normalt når du slår på bortsett frå at dei stopper midt på ruta når du slår av igjen?
Aguilera Skrevet September 15, 2014 Forfatter Skrevet September 15, 2014 Yepp, de visker seg først ned, så opp igjen hele buen og stopper midt på..
Gjest Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Tviler på det er motor, ville heller sjekka viskerreleet, hørt om fleire som har slete med at viskerene stopper midt på ruta og det har vert dårlig viskerrelè
Gjest Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Tviler på det er motor, ville heller sjekka viskerreleet, hørt om fleire som har slete med at viskerene stopper midt på ruta og det har vert dårlig viskerrelè Dog da har det ikkje vert på bmw...men er lettare å komme til relè for utelukke det! er vel kontakter inni den motoren så forteller "start" og "stop" posisjon, så viss det ikkje er relè så er det nok dette
Krabbekrølle Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Opplevde noe lignende på min 04330D... Eg løsna splainen på motor og lurte viskerne ned der de skal stå. Slo av/på tenninga vips alt ok igjen. Det er trangt som fan...
Aguilera Skrevet September 15, 2014 Forfatter Skrevet September 15, 2014 Vi har prøvd å "lure" dem ned igjen, men de fant sin plass igjen med en gang skal få tak i et relé imorgen, så krysser vi fingrene
Aguilera Skrevet September 16, 2014 Forfatter Skrevet September 16, 2014 Da har vi byttet rele, men den går likt som før. Da regner jeg med motoren har klikka på et vis, selv om den sviver. Kan derimot ikke spore opp denne delen på nett, hvor kan jeg få tak i en slik, eventuelt brukt?
glue Skrevet September 18, 2014 Skrevet September 18, 2014 er vel en mikrobryter inne i motoren som forteller den hvilken posisjon viskerne står i. Her er det nok ny motor som må til, hvis jeg ikke tar helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå