Gå til innhold

Vindusviskere som stopper midt på ruta!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en E46 320DA.

Her om dagen stoppa vindusviskarane midt på ruta. Der stod de og dirra i nogen sekunder, før de fortsatte å viske. De tror nå at "stoppestasjonen" er midt på ruta istedefor nede. (de visker helt ned før de går opp og stopper igjen, ingenting som står i veien for dem) Vi har nå demontert diverse ting under panseret for å komme til her, men det er for trangt..

Vi kommer ikke til, er det noen som har noen tips og trix i ludo? :)

Skrevet

Takker :) Vi har sett viskerne tilbake på plass og skrur til, men de stopper fremdeles midt på ruta. Fikk tips om at motoren muligens var gåen, men jeg hører jo at den går..

Kan heller ikke finne denne delen noen plass på nett..

Andre tips?

Skrevet

Går dei heilt normalt når du slår på bortsett frå at dei stopper midt på ruta når du slår av igjen? :)

Skrevet

Tviler på det er motor, ville heller sjekka viskerreleet, hørt om fleire som har slete med at viskerene stopper midt på ruta og det har vert dårlig viskerrelè :)

Skrevet

Tviler på det er motor, ville heller sjekka viskerreleet, hørt om fleire som har slete med at viskerene stopper midt på ruta og det har vert dårlig viskerrelè :)

Dog da har det ikkje vert på bmw...men er lettare å komme til relè for utelukke det! er vel kontakter inni den motoren så forteller "start" og "stop" posisjon, så viss det ikkje er relè så er det nok dette :)

Skrevet

Vi har prøvd å "lure" dem ned igjen, men de fant sin plass igjen med en gang skal få tak i et relé imorgen, så krysser vi fingrene

Skrevet

Da har vi byttet rele, men den går likt som før. Da regner jeg med motoren har klikka på et vis, selv om den sviver. Kan derimot ikke spore opp denne delen på nett, hvor kan jeg få tak i en slik, eventuelt brukt?

Skrevet

er vel en mikrobryter inne i motoren som forteller den hvilken posisjon viskerne står i. Her er det nok ny motor som må til, hvis jeg ikke tar helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...