Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har søkt litt rundt, men ikke blitt så klok... Da jeg leser mange forskjellige svar, og noen sier ting funker og andre ikke....

Så til "problemstillingen"!

Har en '09 e61, som jeg i.l.a. Ett par uker har fått beskjed om att klosser bak må byttes (om 9000km) og klosser foran (om 6000km) ble også fortalt på service for en mnd siden att klosser måtte byttes snart, noe de hadde veldig rett i :-)

Spørsmålet er da, om jeg bytte klosser foran og bak, og slite indikatorer foran og bak selv... Hvordan gjør jeg det med idriv'en? Må det nullstilles? Eller ordner dette seg selv med nye sensorer?

Skrevet

Hei,

Har søkt litt rundt, men ikke blitt så klok... Da jeg leser mange forskjellige svar, og noen sier ting funker og andre ikke....

Så til "problemstillingen"!

Har en '09 e61, som jeg i.l.a. Ett par uker har fått beskjed om att klosser bak må byttes (om 9000km) og klosser foran (om 6000km) ble også fortalt på service for en mnd siden att klosser måtte byttes snart, noe de hadde veldig rett i :smile:

Spørsmålet er da, om jeg bytte klosser foran og bak, og slite indikatorer foran og bak selv... Hvordan gjør jeg det med idriv'en? Må det nullstilles? Eller ordner dette seg selv med nye sensorer?

Du må resette service meldingene i idrive selv. Hvordan finnes det tusenvis av innlegg på google og her inne, search :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...