Gå til innhold

E39 Spiller Bytte

Anbefalte innlegg

det du ser etter kalles Canbus. det en en modul som gjør att du kan bruke multifunsjonsratt på spiller.

om du har råd og gira på en spiller. så anbefaler jeg deg å gå for ett multimediaspiller  "Pure Android" fordelen med android er att de aldri går ut på dato sånn i forhold til programvare, du kan selv modifisere den etter behov og ønsker og det finnes apper i hopetall for å gjør den perfekt for deg. pluss att du mulighet for oppgradering.

android spillere finnes det fluss av ute på markedet. og jeg personelig er veldig for Kina utgavene: grunnen er att så lenge du kjøper en med rask CPU, bra med RAM og skjerm. så er det bare tull å bruke 6000 ekstra på en DYNAVIN spiller fordi du går for ett rent android oppsett er programvaren mulig å forandre på etter behov :-)

om du da ser etter en universell spiller eller en som er spesialtilpasset e39 vil jeg ta vurderingen på om du skal beholde den bilen i noen år eller om du skal bytte. for en sånn spiller går aldri ut på dato og er den universell kan du ta dem med deg til neste bil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/Pure-Android-4-2-Wifi-3G-Car-DVD-GPS-Radio-OBD2-BT-Ipod-1-6GHz-BMW-5-Series-E39-/181455588065?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item2a3f988ae1

jeg har en i samme gate om denne selv :-) veldig fornøyd.

med Canbus kan du også  programere om knappene dine på ratte til å gjøre andre kommandoer etter eget ønske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du ser etter kalles Canbus. det en en modul som gjør att du kan bruke multifunsjonsratt på spiller.

Canbus er ikke en modul som spesifikt har med multifunksjonsratt og gjøre.

Og E39 har ikke canbus, men ibus (dette er den som cd spiller kommuniserer på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...