StevieG Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 17" orginale Bmw E91 felger. 8" forran og 8,5" bak. passer alle 3 serier med 5 bolt`s vil jeg tro. passer muligens også på nyeste 5 serien? Felgene er meget hele og pene, ikke kantkjørte!! Bedre bilder kan ordnes hvis ønskelig. selges kr 1999,- inkl frakt. bud under blir ikke vurdert. Sender kun mot forskuddsbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 cd Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 17" orginale Bmw E91 felger. 8" forran og 8,5" bak. passer alle 3 serier med 5 bolt`s vil jeg tro. passer muligens også på nyeste 5 serien? Felgene er meget hele og pene, ikke kantkjørte!! Bedre bilder kan ordnes hvis ønskelig. selges kr 1999,- inkl frakt. bud under blir ikke vurdert. Sender kun mot forskuddsbetaling. 17 felger..jpg jeg vil ha, ringer du meg på 90172247? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvor holder du til hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå