Newgarden93 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Skrevet September 25, 2014 Tenkte å byne å lage et varmeskjold der jeg skal plasere powerfilter inni, plass til ganske stort filter har planer om å prøve å trimme så mye som mulig på motoren, kommer til å kjøpe en delebil så jeg har en motor liggene som reserve kom med trimme tips!!
Newgarden93 Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2014 Har problemer med automat kassa. Den har gått i limp mode. Altså den ligger bare i 3 gir og slurer fælt. Hva skal jeg gjøre? Er det vits å flushe kassa eller få tak i ny kasse?
Spankus Skrevet Oktober 7, 2014 Skrevet Oktober 7, 2014 skaff deg delebil å bygg om til manuell? Da får du morsom bil! Ta en tur innom tråden min, har også en 525 tds.
bmwpower86 Skrevet Oktober 7, 2014 Skrevet Oktober 7, 2014 Hadde sjekket olje nivå på kassa eller bygd om til manuell spankus har garantert litt råd og komme med hvis du skal bygge om
Newgarden93 Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2014 Okei, har lyst til å bygge om, men koster så mye mer. Så er det kjappere å sette i automatkasse så lenge. Tenker jeg venter til sommeren med å bygge om Men takk for tips, skal sjekke tråden din spankus
Newgarden93 Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2014 Automatkassa var flusha og filtre var bytta før jeg kjøpte bilen, men lurer på om det er feil olje på, som gjør at den går i limp mode? Dexton 3 er olja. Eller kan lamelen i converteren vere ødlagt? Veldig usikker på om jeg skal prøve å bytte olje, eller bytte kasse, koster nesten det samme for brukt kasse eller olje.
Newgarden93 Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 I dag har jeg bytta olje på kassa 2 ganger, men den går fortsatt i nød modus (limp mode). Tror jeg skal prøve å bytte olje 2 ganger til å se hvordan den blir etter det. Har også bytta parallell stage i dag, ble litt finere i styringa nå! BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
bmwpower86 Skrevet November 6, 2014 Skrevet November 6, 2014 Gå inn på catrol.com der finner du riktig olje kan skrive inn skilt nr det samme kan du på mobil1 sine sider
Newgarden93 Skrevet November 19, 2014 Forfatter Skrevet November 19, 2014 Da har jeg bytta kassa på bilen, å den girer som en drøm igjen! den fikk også nye bremseklosser bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå