AlXz Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Eml lampe kommer på rett etter man har start å kjøre.Får så vidt litt over 2000rpm Lest ut feilkode som sier følgende: Noen hatt samme problem som har noen mening om eksakt hva som kan være feil ?Kjedelig å kjøpe nytt gasspjeld om det bare er noe dårlig kontakt, tomgangsmotor eller annet. Bilen har stått en stund før denne feilen kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Demonter det og vask spjeldet er en god start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spectral72 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Hadde det samme på min, står seg litt trått over tid... demonterte helt inn til tomgangsmotor.. tok alt ut og vasket rent. Funket siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Går det greit å åpne/lukke spjeldet for hånd? Tenker da siden det er en elektrisk motor som styrer det, så det ikke blir skadet eller usynkronisert av det ? Så ikke helt rent og pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spectral72 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Går det greit å åpne/lukke spjeldet for hånd? Tenker da siden det er en elektrisk motor som styrer det, så det ikke blir skadet eller usynkronisert av det ? Så ikke helt rent og pent ut Det tenkte jeg faktisk ikke på når jeg holdt på, for jeg åpnet/lukket den med håndmakt og vasket med "forgasser rens" spray. (den fordamper helt og forsvinner) Sprayet godt på, tørket av med mikrofiber klut. Spjeldet mitt var stridig og gikk ikke lett i åpen/lukket tilstand, men etter mye vasken gikk en lekende lett. (om dette er riktig fremgangsmåte er ikke sikkert, men funket hos meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 På m52 vet jeg ikke men på m52tu så må vertfall adaption resettes/ stilles hvis spjelde demonteres helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Det er m52tub28 det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Eg hadde somme problem på min M52tub28, eg bare demonterte el kontakten som går til gass spjeldet, og rein gjore det:) har virket helt fint siden den gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå