Robinsp Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Ble tysk etter den gikk strøm tom.. hehe Men finner vell ut av det med litt googling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Har du vært inne på den skjulte menyen i speedometeret å sjekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Ja prøvde der. Men tror ikke det var noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Må vel inn på "Test 10" der er det noe med land hvertfal. Mulig du kan endre det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Ja såg det. Men klarte ikke å endre noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Da var bilen endelig igang igjen med ny dynamo Freakshow og MagnusHN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 For en bil! Og hjulene din gjør meg varm følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Fikk nye kanter som skal ver på bak felgene idag. 4" Har også begynt så smått på foliering av interiør listene Noen av listene må fikses litt pga av sprekker før de kan folieres MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Hva er ytterdiameter på rattet ditt om jeg tør spørre? Sikler etter et slikt ett selv i min e38 Robinsp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Hvor kjøpte du lepper fra? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Hva er ytterdiameter på rattet ditt om jeg tør spørre? Sikler etter et slikt ett selv i min e38 Vet ikke det nå. Men kan få målt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Hvor kjøpte du lepper fra? Pris? Www.felgenfuchs.de Ga vell 269 euro pr leppe. 4x19 radinox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Er vel der jeg må bestille fra selv. Men jeg må ha spesialbestilte pga antall bolthull. Dvs dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå