Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en liten showoff av min 730d.

Dette er bruksbilen min,men som også skal bli i utstillings tilstand.

Slik var bilen da jeg kjøpte den. Bilde tatt på vei hjem.

Postet bilde

Style 95 montert. Originale dempere og fjøre.

Postet bilde

Pga en knekt bakfjør ble AP coilovers handlet relativt kjapt.

Postet bilde

Matt lakk og mye vaskeriper opplyste forrige eier om. Her er bilen polert og behandlet med EXO V2, COATING.

Postet bilde

Coilovers montert,står nå i laveste posisjon som er tuv godkjent. Skal inn på bt å godkjenne senk i slutten av mnd.

Postet bilde

Postet bilde

Nye caster stag montert.

Postet bilde

Folie er skaffet, brushed titanium fra 3M.alle interiør lister og diverse detaljer blir foliert i nermeste framtid.

Postet bilde

Ellers er original alpina frontleppe bestilt.

Skal også montere alpina eksos"deksler" og dobbel endestusser bak. Kanskje litt feil mtp diesel bil,men syns det er veldig pent på e38!

Bilen skal også omprogrameres,for å få litt mere power. Leter også etter annen type downpipe.

Skrevet

Overraskende god å jobbe med! Hårføner/varmepistol for å få den formbar og kan strekkes mye.

Jeg kjøpte hos et firma her i Kristiansund som driver med folie. MAX REKLAME.

3m folie,beste som er på markedet

Skrevet

ble bra listene der da :D   lyst å prøve det samme selv nesten... :P   gikke det greit rundt knapper osv eller?   blir det ikke trangt? 

for å få av midtkonsollen,  skyv amlenet fra, vipp opp det lille dekselet helt bakerst på midtkonsollen bak armlenet, skru av armlenet.  

da ser du to skruer på treet frammerst der.   så napper du opp belgen rundt girvelgeren og tar opp hele girvelger-plastgreia.  så er det 2-3 skruer der også. 

for å ta koppholderen må du ut med hele ramma til stereo/klima.  sitter med to skruer oppe ved stereo og to klips midt på ramma.   bør kanskje bytte girkule også? : ) 

Skrevet

Blir veldig bra dette ;) driver i skrivende stund å folierer det rundt giret! Hehe

Blir ikke trangt til knapper,folien er veldig tynn :)

Bare å prøve, hvis du bor i nærheten av kr.sund kan jeg hjelpe/vise deg litt ;)

Skrevet

ja er ett lite stykke opp til deg :P

får se om jeg skal foliere mine lister. noen av dem har begynt å sprekke opp :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...