318turbodiesel Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Skal på visning til bt for å få coilovers stemplet i vognkort . det er ikke original motor i bilen. Skal være 2l i bilen men står 2.8 i bilen. står 2.8 bakpå bilen også . Det er snakk om 529 e39. har hørt motorene er ganske lik `? er dette noe de vil legge seg borti ? burde jeg ta bort merke bakpå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Ta bort merke, så går det nok bra. De er helt like mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318turbodiesel Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 har også noen framdekk som ikke er på kordene framme, får jeg bot for de da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Om de ikke er på kordene sier ikke så mye om de er lovlige. Men dekk er jo generelt sett veldig fint å ha på stell. Kjedelig å dø pga sparing på dekk, eller at eksploderer pga for lite gummi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318turbodiesel Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 er bare det at jeg skulle ha nye felger så orka ikke koste på 2 nye dekk på dissa felgene når dem likevel skal selges.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Jaja, du bestemmer selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Enig med otis, fjern merke bak. Så går det nok fint. De ser ikke forskjelm på moterene så lenge de ikke skal ha bilen på benk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå