RF91 Posted September 25, 2014 Posted September 25, 2014 Planlegge å dela eit sett OZ Mito for å gi dei ein overhaling og bytte ytterring bak. Dette føre med seg ein del spørsmål då eg aldri har delt ein felg i heile mitt liv It goes: - Korleis tetningsmiddel bør eg bruka når felgane skal monterast igjen? - Kor mange Nm skal ein snøre til med? Rekna med dei bør snørast på kryss og tvers, slik som ein gjer når ein skifta dekk på bilen. - Felgane ska på ein E34 Touring i første omgang. Dei er no ET 13 8,5" rundt heile. Planen er å få bakfelgane opp i 10". Korleis blir det om eg kun kjøper breiare ytterring? Vil felgen ta borti hjulbogen? Vil helst sleppa å kjøpa ny tønne og.Er ikkje ute etter full Stance-look, so skal ikkje ha nåke subbing. Bilen blir forresten senka godt nedpå, men skal vere sopass at den ikkje skrapar på ein blyantstrek. - Korleis poleringsmiddel ville DU brukt på ytterringen? - Korleis bevara glansen lengst, og best, mogleg? - Nåke eg har gløymt som du trur eg bør vita? Håpa alle wheel whores-folka innpå her kjemme med kunnskapen sin Prøvde å søka litt innpå her, men enten so va da ingen tråd om emnet, eller so suge eg berre
Recommended Posts