Ørjan Eide Sæterdal Skrevet September 26, 2014 Skrevet September 26, 2014 Hei!Varmeapparatet i min e39 virket ikke i det hele tatt og jeg fikk mange tips om at det kunne være viftemotstanden som var gåen. Bestilte en splitter ny viftemotstand, byttet den, men fortsatt så virker ikke varmeapparatet. Er det da viftemotoren som er gåen? Kan det være andre ting? Viften virker som sagt ikke på noen av trinnene.
Ørjan Eide Sæterdal Skrevet September 26, 2014 Forfatter Skrevet September 26, 2014 Hei! Varmeapparatet i min e39 virket ikke i det hele tatt og jeg fikk mange tips om at det kunne være viftemotstanden som var gåen. Bestilte en splitter ny viftemotstand, byttet den, men fortsatt så virker ikke varmeapparatet. Er det da viftemotoren som er gåen? Kan det være andre ting? Viften virker som sagt ikke på noen av trinnene. Har også sjekket spenningen på motstanden når tenningen stod på, men viste 0 volt.
Alpejohn Skrevet September 26, 2014 Skrevet September 26, 2014 Du har selvsagt sjekka sikringer osv?Kan jo ta ut viftemotoren og se om den funker, eller måle i kontakten og se om der er strøm..
Ørjan Eide Sæterdal Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2014 Du har selvsagt sjekka sikringer osv? Kan jo ta ut viftemotoren og se om den funker, eller måle i kontakten og se om der er strøm.. Ja, sikringene er ikke gått. Får ta å sjekke viftemotoren + spenning. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå