Gå til innhold

Problemer med varsellys! *Oppdatering* Nå er det virkelig krise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dreiv å resatte serviceintervaller i går, i forbindelse med bytte av bremser bak. Når jeg resatte "timeren" for bremser bak så kom dette lyset opp og blinket i rødt: (!). I tillegg så begynte lyset hvor man ser bilen står på en bukk å lyse rødt, så øya mine nesten sprengte. Hva skyldes disse feilmeldingene og hva kan jeg gjøre for å fjrne de? Leste i instruksjonsboka, men ingen av de forklaringene som er beskrevet der er relevante, da bilen har nok bremsevæske etc

* Nei jeg har ikke byttet slitasjevarsler, må få gjort det hvis det er eneste løsningen!

OPPDATERING:

Nå vil ikke bilen starte, kommer opp alle varsellampene i boka. Lyser og blinker om hverandre. Før dette skjedde, så hadde jeg koblet fra batteriet for å se om det hjalp noe på det første problemet mitt. Når jeg koblet det på igjen, så begynner først airbaglampen å lyse, før den lampen hvor bilen står på en bukk lyser. Jeg prøver å starte bilen men ingenting skjer. Det lager en "klikkkk" lyd, og det er det eneste som skjer. Hva er det jeg må gjøre nå? Håper på fornuftige og hjelpsomme svar..

Endret av Sjøbuse
Endret topic. Les forumsregel 3!
Skrevet

Byttet du slitasjevarsler samtidig som klossene ble byttet?

Om denne ikke ble byttet kan du få feilvarsel når du resetter indikatoren.

Har også opplevd at det ligger feilkode på utslitte klosser å sperrer slik at det ikke går å resette bremseklosse service uten å slette feilminne først.

Skrevet

Høres ut som ett batteri med defekte celler,har du prøvd med ett friskt batteri,er batteriet defekt går det som regel heller ikke å starte bilen med hjelp (startkabler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...