Kattlikzm Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Morn! Trenger hjelp med å bytte servoolje på e46en da jeg aldri har gjort dette før. Jeg har alt av deler liggende (nye klemmere, ny servooljebeholder med filter, og selvfølgelig oljen). Trenger bare en som har kunnskap, verktøy, og løftebukk . Om du holder til i Oslo området, eller maks 30 min unna Oslo, er det flott om du gir lyd! . Ser for meg en pris på ca 300 kr da dette er en jobb som ikke skal ta alt for lang tid (i følge guides). Også kommer jo jeg til å stå der og hjelpe til På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Tror ikke noen gidder å ta 300kr på jobben. Vi tar hele 3700 kr på jobben og da kun jobben og ikke deler. Det er trangt og en møkka jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 oj serr?! Er ikke jobben ganske enkel? Er bare å skru av platen under bilen, tømme oljen, skru av den gamle servooljebeholderen og sette på ny, og deretter fylle olje? Kan sette opp prisen litt 800 kr. prisen kan selvfølgelig diskuteres! )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Skal du bytte bare beholder? Er ikke vits å bare bytte beholder da, slangene blir morkne og sprekker her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Bytt ut all olje.. fra tannstang å alt det der. Er ikke så lett som du tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå