benna07 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Heisann, har gått til innkjøp av en BMW som eg fekk veldig billig, men har en del problemer! - Rykker, drege dårlig når eg kjøre, tennledningane og tennpluggane og toppdekselpakning (?) skal vere byta. Kan det då vere coilane ? Eventuelt korleis finne eg ut om det er coilane ? - Bagasjeromsluka går ikkje opp, motoren går men kjem en veeeldig rar lyd når eg prøva å få den opp, som om at den slura.. veit ikkje korleis eg skal forklare det.. So, noken so har eg godt tips til å få den opp ? Og til noko anna, kor kan eg få tak i lippe på bakluka og rutesenk til en billig penge ? eventuelt om noken har liggande ? Og visst nokon eventuelt har deksla rundt tåkelyset og den nettingen som skal vere på M5 fangaren ? Og eventuelt M5 fangar bak ? Gje en lyd Lite bilde av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Ta diagnose. Deler kan kjøpes på ebay. koed. gs osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benna07 Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Angåande denne bakluka då? Noken so har noke meining om den? Må eg kappe luka for å få opp låsen? Eller er der noken plassar en kan åpne den manuelt? Prøvd med alt muligt, og tillegg prøvd å komme inn via den lille luka inni bilen (men er for stor til å komme inn!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benna07 Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Angåande denne bakluka då? Noken so har noke meining om den? Må eg kappe luka for å få opp låsen? Eller er der noken plassar en kan åpne den manuelt? Prøvd med alt muligt, og tillegg prøvd å komme inn via den lille luka inni bilen (men er for stor til å komme inn!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå