Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Er ute etter en lekebil i vinter som helst er eu til neste år.. Planer om og vrake den før mars. Og så billig som mulig Må ha diffbrems.. Noen som har noe i noenlunde nærhet av Vestlandet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 318is class 2. Siv små rust på alle karr deler, men ikke under. Nylig eu godkjent. Lav km. Strøken inv. 30.000,-+reg. 15"/16" piggfritt. Eneste den kommer med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Har den diffbrems da ? Er uansett biler til maks 10 jeg ser etter.. Selvsagt kan jeg betale litt mer om bilen har mye utstyr. Poenget er og ha en bil jeg kan "drepe" ila vinteren og vrake før mars uten og tape for mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Er ute etter en lekebil i vinter som helst er eu til neste år.. Planer om og vrake den før mars. Og så billig som mulig Må ha diffbrems.. Noen som har noe i noenlunde nærhet av Vestlandet ? Har en nylig eu godkjent Mercedes w124 med 3,0 l bensing i. Er stasjonsvogn og bilen har nesten ingen flekker med rust en gang. Selges for 20 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 med ASD? For dyr desverre...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå