Gå til innhold

BMW 1992 520 24V

Rydningen
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke uvanlig at ventilløfterne på bmwsekserne begynner å tikke når oljeintervallen er gått over stokk og stein. En motorflush og Mobil 1 10-30 evt Castrol Olje gjør nok underverker skal du se. 

Den kanalen må skiftes ut, hvor jævlig ser understellet ut? Eksosen henger vel knapt i festene sine regner jeg med:) Ellers kul bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må skiftes ut ja. Har ikke kjøpt bilen enda vel og merke.. Har ikke fått løftet den på bukk, men skal innom på EU med den FØR et evt. kjøp på fredag. Da tenker jeg at jeg får en bedre oversikt over hva som er galt :) Men ang. kanalen.. Må hele kanalen byttes ut, og er det mye arbeid? Eksosen henger knapt i festene sine ja :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må skiftes ut ja. Har ikke kjøpt bilen enda vel og merke.. Har ikke fått løftet den på bukk, men skal innom på EU med den FØR et evt. kjøp på fredag. Da tenker jeg at jeg får en bedre oversikt over hva som er galt :) Men ang. kanalen.. Må hele kanalen byttes ut, og er det mye arbeid? Eksosen henger knapt i festene sine ja :) hehe...

Har ett par sånne hol i kanalen på eine bruksbilen vår, gikk gjennom eu nettopp uten en einaste merknad på det :) så lenge det ikkje er i den bærande kanalen, så går det nok greit :) ser derimot fælt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja riktig :-) Men får man feil på f.eks. litt løst eksosanlegg, en meget skadet skjerm (den er stripset på et punkt under bilen, eller bare at det ene grøftelyset funker? Får ikke tid til å evt. skifte pære i grøftelyset. Står også ettermontert xenon i fjernlys, men spent på om det går gjennom... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...