Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Har sett på en 520 24V, 1992 mod. Hvis man hører godt etter, merker man en svak tikkelyd fra motor. Den er gått 220.000km. Noen innspill om hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 dårlig/feil/gammal olje eller vanos. men at det er bitte litt tikking er jo ikke helt unormalt da, sånn med tanke på dyser osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Det er non vanos Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 92 med non vanos ? ok hvis den er non vanos og tikker bitte litt , så tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg om det ( det som er vesentlig her er jo hva "litt tikking" er for deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Høres ikke såfremst man ikke åpner pansret og hører etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 da er den nok som den skal være, er alltids litt dysetikking osv i en bensin motor , hvis du må åpne panseret og så høre etter tikkinga, så tror jeg den er fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Kjempegreier! Takk skal du ha. Skal bytte olje så snart som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Her er da bilen. Kanalen ser dårlig ut på ene siden, og en fæl skade på skjermen. Lurer på hvordan det blir med EU på den her. Hva tror du? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Ikke uvanlig at ventilløfterne på bmwsekserne begynner å tikke når oljeintervallen er gått over stokk og stein. En motorflush og Mobil 1 10-30 evt Castrol Olje gjør nok underverker skal du se. Den kanalen må skiftes ut, hvor jævlig ser understellet ut? Eksosen henger vel knapt i festene sine regner jeg med:) Ellers kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Den må skiftes ut ja. Har ikke kjøpt bilen enda vel og merke.. Har ikke fått løftet den på bukk, men skal innom på EU med den FØR et evt. kjøp på fredag. Da tenker jeg at jeg får en bedre oversikt over hva som er galt Men ang. kanalen.. Må hele kanalen byttes ut, og er det mye arbeid? Eksosen henger knapt i festene sine ja hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Den må skiftes ut ja. Har ikke kjøpt bilen enda vel og merke.. Har ikke fått løftet den på bukk, men skal innom på EU med den FØR et evt. kjøp på fredag. Da tenker jeg at jeg får en bedre oversikt over hva som er galt Men ang. kanalen.. Må hele kanalen byttes ut, og er det mye arbeid? Eksosen henger knapt i festene sine ja hehe... Har ett par sånne hol i kanalen på eine bruksbilen vår, gikk gjennom eu nettopp uten en einaste merknad på det så lenge det ikkje er i den bærande kanalen, så går det nok greit ser derimot fælt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Ja riktig Men får man feil på f.eks. litt løst eksosanlegg, en meget skadet skjerm (den er stripset på et punkt under bilen, eller bare at det ene grøftelyset funker? Får ikke tid til å evt. skifte pære i grøftelyset. Står også ettermontert xenon i fjernlys, men spent på om det går gjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Demper fremme til venstre må også byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Og i tillegg drar bilen litt mot venstre under kjøring. Vet ikke om dette kan ha med demperen å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Og hva skal han ha for bilen da? Den er nok ikke verdt all verden tipper jeg. Hva slags hvit flekk er det på panser? Mangler lakken der eller er det en måse-klætt som sakt sakte men sikkert etser vekk lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå