Gå til innhold

Autolife (Alexander Hagen)


togga
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med Autolife (Alexander Hagen) i Oslo? Vurderer kjøp av F11 530xdat, og ser de (han?) har spesialisert seg på import/salg av nyere BMW'er.

 

Edit: Navnet Alexander Hagen kom fra en finn.no-annonse der det var skrevet under firmalogoen. Jeg antok et øyeblikk at det var et enmannsforetak, men ser at Autolife også har Håkan Fjeldstad som medeier. Ut fra hjemmesiden kan det og se ut som han er den med lengst erfaring og muligens startet foretaket.

Endret av togga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg jobbet med før handlet bil av de og virket veldig fornøyd. Så de hadde stand på bmw ccn treffet i våres, så,regner med at de er seriøse siden de gidder å stå der.

Så,de hadde en 530d der som skulle være en av Norges best utstyrte, ble litt usikker på den påstanden når jeg så den hadde sportseter. Jeg synes slik markedsføring er dårlig, men det er meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt min BMW 530 XDAT der, og er VELDIG fornøyd. Seriøst, følger opp og holder ord.
Jeg har sikkert kjøpt 30-35 biler, og dette er min 5. BMW F10/F11, men skjelden følt meg bedre ivaretatt enn hos disse guttene.

 

De er to som driver sammen, men har kun hilst på han kompanjongen der,- men Alexander fremstår som seriøs, kunnskapsrik,- og mest av alt ærlig.
håper og tror disse blir her en stund...slike forhandlere vil jeg gjerne handle mer med.

post-44681-0-78074200-1413059920_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei. Jeg kjøpte nettopp enn BMW nydelig hvit f10 av Aleksander Hagen.det er den triveligste bilhandelen jeg har jort. Fikk låv og se gjennom biln aleine lenge. Var veldig fornøyd fikk til og med ei gave når bilkjøpe var gjort. Storførnøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...