petter-s Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Hei. Nettop handlet meg en E39 525tds touring, og en støtdemper foran er gåen, så skal bytte disse. Men, så lurer jeg på hvilke støtdempere det er jeg har/skal ha. Er jo noen støtdempere for sportsoppheng og vanlige orginale. Hvordan vet jeg hvilke jeg skal ha? Usikker på hvilket understell den har, bilen virker litt senka men er ikke senkefjører på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Mulig den er M sport? Du kan sjekke om den har M understell her. har den det, så sjekker du delenummer her. Når du har korrekt delenummer, så sjekker du prisen her, evt sjekk delenummer også her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter-s Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Takk for svar. Dette var info jeg fikk opp: Modellbezeichnung: 525tdsAusführung: EuropaTypschlüssel: DG81E-Code: E39 (2)Karosserie: touringLenkung: linksTüren: 5Motor: M51D25TÜ - 2,50l (105kW)Antrieb: HeckantriebGetriebe: automatischAußenfarbe: Vermontgruen Metallic (356)Innenraum: Stoff Rattan/anthrazit (D4AT)Produktionsdatum: 07.06.1997Werk: Dingolfing Code Serienausstattung Standard EquipmentS260ASeitenairbag für Fahrer/Beifahrer Side airbag for driver/passengerS305AFernbedienung für Zentralverriegelung Remote control for central lockingS548AKilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional EquipmentS283ABMW LM Rad BMW Styling II BMW LA wheel, BMW Styling IIS302AAlarmanlage Alarm systemS320AEntfall Modellschriftzug Deleted, model letteringS339AShadow-Line Shadow-LineS401ASchiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electricS423AFussmatten Velours Floor mats, veloursS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS481ASportsitz Sports seatS510ALeuchtweitenregulierung Headlight aim controlS520ANebelscheinwerfer Fog lightsS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS540AGeschwindigkeitsregelung Cruise controlS550ABordcomputer On-board computerL801ALänderausführung Deutschland National Version GermanyS863AHändlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS879ABordliteratur deutsch On-board vehicle literature GermanS915AEntfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Fortsett til steg 2, og se etter dempere til std. understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter-s Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Den har altså std. understell så lenge det ikke står noe i den listen ? Er det noen måte jeg kan se etter på om den kan være bygd om ? Måle lengde på dempere eller noe ? Bilen er stiv og god, og i tilegg ikke noe særlig høy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Nja, du kan jo måle høyden fra senter av navet og til hjulbuen, så sammenligne med andre eller ref verdier i TIS om du kan få tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå